Üdvözöllek a honlapomon!

Motto:A dakota nyomkereső sosem téved el-csak néha nem tudja, hogy hol van!

Egy kezdő vállalkozásnál a gondos kutatás és a tervezés az, ami a hosszú távú sikert biztosítja. Ugyanez igaz akkor is, amikor kiválasztunk egy üzleti lehetőséget.
A legtöbb embernek azonban sem ideje, sem információja nincs arra, hogy hatékonyan tudja értékelni és összehasonlítani a sok felkínált programot. Így a legtöbbször elfogadják a tapasztalatlan barát, családtag ajánlatát, vagy pedig követik azt a karizmatikus egyént, akivel valamelyik prezentáción találkoznak.
Nagyon fontos az időtényező, energiát és természetesen pénzt takarítunk meg azzal, ha nem saját magunk próbálgatjuk a lehetőségeket. Az értékelés során egy potenciális partneri MLM vállalatnál a következő kritériumokat vizsgáljuk:
A Társaság és Management Team
• A gazdasági társaságokról szóló irányelvek és eljárások
• Az Ipara
• A termékek vagy szolgáltatások
• Az időzítés
• A Kompenzációs Terv
• Globális disztribúciós hálózata
• Tulajdonviszony: saját vs Public
A Társaság és menedzsment csapat
• Vajon a menedzsment magas integritású és a tisztességes?
• Van a vállalatnak egy nyilatkozata az etikai normák és értékek itrányában?
• Van a vállalatnak megfelelő általános költségvetése?
• A cég pénzügyileg stabil, és szilárdan tőkésített?
• Milyen a méltányos díjazási tervete, amely jutalmazza úgy a teljes munkaidős, mint a részmunkaidős forgalmazókat?
• Egyszerű és másolható a rendszere, amelyet bárki sikeresen követni tud?
• Kiemelkedő támogatást nyúj-e a marketing és képési anyagok tekintetében?
• A csúcsminőségű termékek megkönnyítik-e a független partnerek toborzását, képzését?
Vissza a lap tetejére
Itt vannak a tételek, amelyek egyértelműen kell kezelni minden prospecitve cégek:
• Milyen körülmények között lehet / lesz a forgalmazó megszűnik?
• A felmondás szakaszban, vannak kikötések, mint "belátása szerint", "végső határozat", "ellen fellebbezésnek helye nincs", különösen annak tekintetében, hogy etikátlan magatartás?
• Vannak folyamatban lévő elkötelezettségei mellett szükséges a forgalmazó?
• Vannak-e az éves fenntartási díjat köteles fenntartani a helyzetben?
• Ez a szó: "folyamatban lévő" jelenik meg bárhol, különös tekintettel a folyamatban lévő kommunikációt a teljes downline, folyamatos képzése a teljes downline, illetve a folyamatban lévő eladása vagy felvétele?
• -E a társaság megengedhetik értékesíteni?
Összegzés:
Minden esetben alaposan ellenőrizzük a társaság által felkínált szerződéseket, mert ezek általában úgy vannak megfogalmazva a jogászok nyelvén, hogy a vállalat érdekei vannak előtérbe helyezve.

Az Ipar

A hálózati marketin cégek túlnyomó többsége / több, mint 90% / négy különböző iparág számára értékesít:
• Étrendkiegészítők - 71%
• Personal Care / Bőrápolás - 14%
• Háztartási termékek - 6%
• Távközlés - 5%
• Egyéb - 4%
Az időzítés
Az egyik legfontosabb tényező, ahol figyelembe vesszük a saját üzleti lehetőségeimet, valamint a partnercég növekedési fázisát. Talán a legjobb alkalom, hogy csatlakozzon egy üzleti lehetőséghez , az a pre-dob (fejlődési szakasz.
Ajánlat: www.my-nwa.com , ahová érdemes már most benézni!

Globális disztribúciós hálózat
Az egyik fő célja a csapatépítési projektnek az, hogy partnereinek több irányból származó jövedelemet biztosítson több országból.
A Team Building projekt jelenleg 30 különböző országban működik, így egy olyan üzleti lehetőséget hozott létre a globális értékesítési hálózatnak, ami kedvező hatással van minden egyes partnerre.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 8
Heti: 37
Havi: 137
Össz.: 16 137

Látogatottság növelés
Oldal: Üzleti lehetőség
Üdvözöllek a honlapomon! - © 2008 - 2024 - nomadtabor.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »